Zwiększ sprzedaż i zacznij promować produkty i usługi za pośrednictwem popularnej aplikacji do przesyłania wiadomości.
W cyfrowym świecie każde działanie marketingowe jest mierzone wskaźnikiem ROI. W Pulseem otrzymasz informacje, które pozwolą Ci śledzić skuteczność Twoich kampanii: ile wygenerowałeś przychodów, jaki jest współczynnik konwersji z każdej wysłanej kampanii, liczba klientów, którzy dokonali zakupu i inne spostrzeżenia, które zapewnią Ci podejmowanie właściwych decyzji w celu zwiększenia dochodów.
Każdy szczegół jest ważny, jeśli chodzi o odwiedzających Twoją witrynę online, dlatego korzystając z funkcji śledzenia witryny możesz zobaczyć rodzaje interakcji online, które wykonali oraz które strony i kategorie przeglądali. Możesz reagować w czasie rzeczywistym i tworzyć ukierunkowane procesy marketingowe i sprzedażowe, które zwiększają konwersje i poprawiają wyniki finansowe Twojej witryny online.
Współpraca z wiodącymi platformami, takimi jak: Shopify, sklepy Wix, WooCommerce i inne, będziesz w stanie tworzyć procesy automatyzacji i wielokanałowego zaangażowania w celu maksymalizacji punktów kontaktu z kupującymi i wytworzenia wyższego współczynnika konwersji
Twoi klienci nie ukończyli procesu zakupu? Nie ma problemu, system automatyzacji Pulseem pozwala stworzyć płynny proces, który zachęci ich do sfinalizowania zakupu poprzez spersonalizowany newsletter zawierający linki do produktów lub ofert specjalnych
Twoi klienci kupili określony produkt? Poleć im podobne produkty, a nawet nagradzaj ich specjalnymi ofertami i rabatami, aby zachęcić ich do dokonania kolejnego zakupu.
Zorganizuj swoich odbiorców w grupy mailingowe w oparciu o ich zainteresowania i promuj swoje produkty użytkownikom, o których wiesz, że je polubią - doświadczenie pokazuje, że im bardziej oferta jest istotna dla klientów, tym większa szansa, że dokonają zakupu
1
Odzyskiwanie porzuconych koszyków
Twoi klienci nie ukończyli procesu zakupu? Nie ma problemu, system automatyzacji Pulseem pozwala stworzyć płynny proces, który zachęci ich do sfinalizowania zakupu poprzez spersonalizowany newsletter zawierający linki do produktów lub ofert specjalnych
2
Wiadomości zgodne z preferencjami/potrzebami zakupowymi z opisu
Twoi klienci kupili określony produkt? Poleć im podobne produkty, a nawet nagradzaj ich specjalnymi ofertami i rabatami, aby zachęcić ich do dokonania kolejnego zakupu.
3
Tworzenie grup dynamicznych
Zorganizuj swoich odbiorców w grupy mailingowe w oparciu o ich zainteresowania i promuj swoje produkty użytkownikom, o których wiesz, że je polubią - doświadczenie pokazuje, że im bardziej oferta jest istotna dla klientów, tym większa szansa, że dokonają zakupu
4
Raporty zaawansowane