Przyjazny interfejs konfiguracji

Zautomatyzuj swój system marketingu biznesowego i uczyń go bardziej inteligentnym za pomocą kilku prostych kliknięć.

Najpierw zaplanuj swoją podróż klienta zgodnie ze zdefiniowanymi celami biznesowymi, a następnie skonfiguruj ją za pomocą edytora wizualnego, który pozwala nawigować w niej i zobaczyć, jak automatyzacje współpracują ze sobą i tworzą dalsze możliwości rozwoju biznesu

Automatyzacja eCommerce

Pulseem pozwala skoncentrować automatyzacje zgodnie z zachowaniami zakupowymi klientów

Twórz automatyczne procesy, aby każdy klient cieszył się osobistym doświadczeniem zakupowym dostosowanym do jego zachowania, aby pomóc Ci poprawić współczynniki konwersji w witrynie. Szeroki zakres automatyzacji umożliwia między innymi generowanie rekomendacji zakupowych dla klientów na podstawie poprzednich zakupów, zapobieganie porzucaniu koszyka i inne działania.

Komunikacja wielokanałowa

Procesy automatyzacji działają we wszystkich kanałach przychodzących Pulseem w celu zarządzania relacjami z klientami

Inteligentne scenariusze podróży klienta są aktywowane za pomocą wyzwalaczy, które łączą różnorodne kanały zarządzania relacjami z klientami, od biuletynów, przez wiadomości SMS, po wysyłanie wiadomości Web Push, dzięki czemu można kontaktować się z klientami i zwiększać przychody.

Maksymalna optymalizacja

System Pulseem wie, jak się naprawić, wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe.

Oprócz optymalnego czasu pod względem współczynnika otwarć i konwersji, Pulseem oferuje mechanizm optymalizacji testów A/B, który pozwala „przeskakiwać” między wersjami kampanii zgodnie z rzeczywistym współczynnikiem otwarć i zawsze wysyłać bardziej skuteczną wersję.

Wiadomość dostosowana do każdego klienta

Aby stworzyć wydajną i skuteczną podróż klienta, ważne jest, aby upewnić się, że właściwi klienci otrzymują właściwe wiadomości

System Pulseem umożliwia segmentację oznaczonych kontaktów, dzięki czemu podróże klienta odbywają się z wyprzedzeniem, a tym samym, zgodnie z potrzebami i preferencjami klienta, przedstawiają mu następujący komunikat w odpowiednim dla niego brzmieniu i kanale