Zwiększ sprzedaż i zacznij promować produkty i usługi za pośrednictwem popularnej aplikacji do przesyłania wiadomości.
Tekst do wysłania – w polu tekstowym zaznaczonym na poniższym obrazku należy wpisać treść wiadomości.
To miejsce, w którym można edytować wiadomość przed wysłaniem lub zapisać kampanię i wrócić do jej edycji w późniejszym czasie.
Wiadomość usunięciu + link do usunięcia – po napisaniu treści wiadomości należy dodać odbiorcom możliwość wypisania się z kampanii.
Istnieją dwie opcje, aby to zrobić:
Aby odbiorca mógł wypisać się, odsyłając wiadomość SMS, należy wybrać opcję Wiadomość usunięciu.
Jeśli chcemy umożliwić rezygnację za pomocą jednego kliknięcia przez link (odnośnik do internetu), należy wybrać opcję Link do usunięcia.
Zaznaczone na żółto –
To efekt kliknięcia w drugą opcję.
Przyciski znajdujące się na dole strony edycji kampanii SMS:
To standardowe akcje, które można wykonać w większości kampanii:
- Zapisz – należy wybrać tę opcję za każdym razem, gdy wprowadzono jakąkolwiek zmianę w wiadomości SMS, aby kampania została zapisana.
- Wyjdź – powrót do strony zarządzania kampaniami.
- Usuń – usunięcie kampanii.
- Kontinuuj – ta opcja prowadzi do kolejnego etapu, czyli wyboru grup odbiorców, do których kampania zostanie wysłana.
Wysyłka testowa
Można wysłać wiadomość testową, aby zobaczyć, jak odbiorca zobaczy ją na swoim telefonie komórkowym.
Istnieje możliwość wysłania testu do grupy testowej lub pojedynczego odbiorcy poprzez natychmiastowe kliknięcie przycisku „Wyślij”.
Aby funkcja działała, należy ją aktywować, klikając odpowiedni przycisk.
Kontynuuj – następny krok