לא מצאנו תוצאות

Implementacja „śledzenia stron” Pulseem (wyświetlenie strony i śledzenie przychodów z kampanii)

Chcecie tworzyć bardziej precyzyjne lejki marketingowe? Poznajcie śledzenie stron internetowych od Pulseem:

Wejdź do zakładki „Śledzenie strony” w menu „Moje konto”.

 

 

Zaimplementuj skrypt na swojej stronie zgodnie z dołączonymi instrukcjami.

Jeśli posiadasz stronę opartą na WordPressie – skontaktuj się z naszym działem wsparcia, a pomożemy Ci zainstalować odpowiednią wtyczkę.

 

 

 

Po zaimplementowaniu skryptu lub zainstalowaniu wtyczki, skonfiguruj domenę, którą chcesz śledzić:

 

 

Skonfiguruj konkretne strony w swojej witrynie, które chcesz śledzić, i odpowiednio przypisz grupy w Pulseem, do których mają trafiać odbiorcy. Następnie kliknij „Zapisz”.

 

 

Wszyscy klienci, którzy trafili na tę stronę w ramach kampanii wysłanej przez Pulseem, zostaną przypisani do zdefiniowanych przez Ciebie grup odbiorców.

Teraz, gdy wiesz, że ci klienci byli szczególnie zainteresowani obuwiem, możesz lepiej ukierunkować swoje działania marketingowe i wysyłać im kampanie dotyczące nowych modeli butów lub promocji na obecne modele.

Jedną z zalet korzystania ze śledzenia stron jest możliwość monitorowania zakupów dokonanych przez każdego klienta na stronie w wyniku kampanii.

Aby włączyć śledzenie zakupów, przejdź do zakładki „Zakup” i aktywuj przełącznik:

 

 

Od teraz każdy zakup dokonany na Twojej stronie w wyniku kampanii pojawi się w raporcie danego newslettera lub SMS-a.

Raport kampanii pozwoli Ci zobaczyć łączną wartość zakupów, a także listę wszystkich odbiorców, którzy dokonali zakupu w wyniku kampanii.

Ta opcja umożliwia utworzenie grupy klientów, którzy dokonali zakupu, i dalsze pogłębianie segmentacji swojej bazy odbiorców.

Teraz możesz kierować kampanie promocyjne do grupy „Kupujący obuwie”, oferując rabaty lub oferty specjalne związane z marką lub rodzajem produktu, który klienci już wcześniej zakupili.